Retour- en restitutiebeleid

Houd er rekening mee dat je een geplaatste bestelling binnen 24 uur kosteloos kunt annuleren. Na het annuleren wordt het volledige bedrag binnen 3 werkdagen teruggestort via de betaalmethode waarmee je de bestelling hebt geplaatst.

Neem contact met ons op voor producten die defect of beschadigd geleverd worden. In deze gevallen zorgen wij voor terugbetaling of herverzending van de artikelen. Hiervoor worden er geen kosten in rekening gebracht. Wij hebben echter wel een foto/video van de beschadigde artikelen nodig om een herverzending of terugbetaling te verwerken.

(Hoe) kan ik een besteld product retourneren?

Je mag de bestelde artikelen binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket retourneren. Om te retourneren dien je zo spoedig mogelijk contact op te nemen. 

Retouradres:

Vosmaerstraat 1 8023 DC Zwolle, Nederland.

Zijn producten gedekt door garantie?

Al onze items vallen onder de garantie van de fabrikant tegen defecten. Neem contact met ons op via info@humanfashion.nl als je producten met fabricagefouten in je bestelling hebt.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Het is mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren. We proberen je bestelling zoveel mogelijk aan je wensen aan te passen, maar bestellingen worden meestal zo spoedig mogelijk verzonden en kunnen daarom niet gegarandeerd worden gewijzigd. Neem in geval van wijziging of annulering zo spoedig contact met ons op via +31(0)6 40 21 49 50.

Waar kan ik een probleem of klacht melden?

We doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als je echter een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen via +31(0)6 40 21 49 50 of info@humanfashion.nl en we zullen proberen een passende oplossing te vinden.

Hoe kan ik een terugbetaling aanvragen?

Om je artikel te retourneren, kun je ons een e-mail sturen naar info@humanfashion.nl.

De retourtermijn is 14 dagen vanaf de bezorgdatum van de bestelling.

Artikelen dienen in nieuwstaat te verkeren. Als het artikel niet in nieuwstaat verkeert, kunnen we helaas geen terugbetaling doen.

Wie betaalt de kosten voor het retourneren?

Als het artikel beschadigd aankomt, betaalt trendbewust de retourzending en stuurt de klant een retourlabel. Indien de klant zich binnen 14 dagen na levering van de bestelling bedenkt, betaalt de klant de kosten voor de retourzending.

Verzend uw retourzending NIET zonder de naam Human Fashion te vermelden.

Wij zijn niet aansprakelijk voor retourzendingen die naar het verkeerde adres worden verzonden.

 

Gebruik maken van je 14 dagen geld-terug-garantie

Human Fashion biedt een 14 dagen geld-terug-garantie. Echter is deze garantie NIET van toepassing op:

  • Klanten die hun artikel beschadigen na gebruik;
  • Klanten die de levering van het transportbedrijf weigeren.
Neem voor verzoeken en vragen over ons retour- en restitutiebeleid
contact met ons op via info@humanfashion.nl.