Verzendbeleid

VERZENDBELEID

NEDERLAND

  • Een bestelling wordt bezorgd via PostNL als een standaard pakket. De kosten hiervoor bedragen € 4,95 per pakket;
  • Een bestelling binnen Zwolle wordt met eigen vervoer bezorgd. Hiervoor worden geen kosten gerekend;
  • Gratis verzending voor bestellingen boven de €75;
  • Voor bestellingen via PostNL geldt: verzending binnen Nederland duurt meestal 3 werkdagen.

BELGIË EN DUITSLAND

  • PostNL standaard pakket - €4,95;
  • Bij bestelling vóór 16:00 uur CEST op werkdagen (maandag - vrijdag) wordt uw pakket dezelfde dag verzonden;
  • Bestellingen in het weekend worden op maandag verzonden.

REST VAN DE WERELD

  • PostNL standaard pakket - €29,95

 

Naar welk adres wordt er verzonden?

Standaard zijn het verzend- en factuuradres hetzelfde. Als je voor een ander doel een ander adres wilt gebruiken, vul dan een ander factuuradres in op de betaalpagina.

Heb je een fout gemaakt in je verzendadres?

Neem onmiddellijk contact met ons op en we zullen proberen het te wijzigen. Als het pakket al is verzonden, kunnen we het adres helaas niet meer wijzigen.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

Voor bestellingen via PostNL geldt: op werkdagen streven we ernaar je pakket op dezelfde dag te verzenden, als het vóór 16:30 uur is besteld. Binnen Nederland worden pakketten meestal binnen één werkdag bezorgd, in het buitenland duurt het langer.

Voor bestellingen binnen Zwolle geldt: de levertijd bedraagt uiterlijk drie werkdagen.

Onverwachte vertragingen

In sommige gevallen kan de levering langer duren dan de standaard verzendtijden zoals hierboven vermeld. Externe factoren zoals de internationale douane afhandeling en feestdagen, die wij niet in de hand hebben, kunnen de oorzaak van vertragingen in de verzending zijn. Neem contact met ons op als je pakket te lang op zich laat wachten en wij zullen samen met je bekijken hoe wij het probleem kunnen oplossen.

Kan ik mijn pakket volgen?

Zodra het pakket is verwerkt door de vervoerder, ontvang je een link om je pakket te volgen.

Niet thuis tijdens de levering?

PostNL biedt het pakket één keer aan. Als er niemand thuis is, wordt het pakket aangeboden aan de buren of naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. Voor een bestelling binnen Zwolle zal er (indien er geen gehoor wordt gegeven bij de bezorging) contact met je opgenomen om een geschikt moment te vinden. Hierbij kan het zijn dat de levertijd wordt overschreven, enkel als er geen andere mogelijkheden zijn vanuit de consument.

Telefoon: (+31) 6 40 21 49 50
E-mail: info@humanfashion.nl